úterý 12. února 2013

Fotohádanka: Zmizelá kaplička i rodinný dům

Máme v Božicích jedno místo, které za uplynulá léta doznalo výrazných změn. Nejdříve zmizely lípy, které před budovou stály, potom kaplička a nakonec rodinný dům (nebo možná v opačném pořadí, já už nepamatuji ani první, ani druhé). Z něho však zbyl do dnešních dnů dlaždičkami obložený sklep, který k domu patřil.Takže: kampak jsme se to v časostroji vrátili a které místo jsme si dneska připomněli? Pište do diskuze nebo na probozice@centrum.cz.
                     Ladislav Nevrkla

3 komentáře:

  1. Vysoká budova na snímku je bývalá škola v Božicích|dnešní I.mateřská škola|.L.Zif.

    OdpovědětVymazat
  2. Docela by mě zajímal osud toho rodinného domu v dnešní zahradě I. MŠ. (lan)

    OdpovědětVymazat
  3. Kapličku si samozřejmě již nepamatuji, ale rodinný dům zřejmě patřil rodině Třískových. Dost často jsme je navštěvovali, protože moje sestra kamarádila s dcerou Třískových a mne brávala sebou. Pamatuji si, že domek se nacházel mezi stromy - hodně v zeleni. Možná mi to tak v té době pouze připadalo. Vše mi to připomněl zbylý sklep, který k domu patřil. (me)

    OdpovědětVymazat