úterý 15. dubna 2014

Kroupy: Božice 15.4.2014, 16:45 h

To malé ledově bílé jsou dnešní krupky
Stalo se mi dnes přibližně v 16:45 hodin u kapličky v Zámlýní. Moje korzování přerušila několikaminutová přeháňka - a světe div se, s malými krupkami. Totéž se mi stalo včera přibližně v 18:45 hodin ovšem až v Havřicích u Uherského Brodu.
Přemýšlel jsem, že bych se zastavil za starou paní Mahdalovou, kdysi též naší spoluobčankou (selské stavení vedle hostince u Ryznarů, potom prodejny nábytku). Vjíždím do Havřic a najednou takové krupobití, že jsem zpomalil, stěrače zapnul naplno a pomalu se bez zastávky vracel do Božic (cca 140 km). Vyjel jsem za Havřice, přejel přes železniční přejezd - a bylo po kroupách! Dneska jsem udělal fotečku s krupkami a než bys řekl švec, bylo po nich též (i po dešti).
Takže někdy je událost dílem okamžiku a když na něj nejste připraveni, proteče vám mezi prsty.
               Ladislav Nevrkla

P.S. Kolem 19 h pak přišly kroupy ještě jednou ...

Žádné komentáře:

Okomentovat