čtvrtek 18. prosince 2014

Advokát v Božicích

Možná mnohé ze čtenářů tohoto blogu překvapí, že v Božicích působí (a popravdě řečeno především bydlí) advokát.


Tedy: jmenuji se Pavel Nevrkla a od 1.11.2013 jsem zapsán jako advokát u České advokátní komory a tudíž mohu za úplatu poskytovat právní služby. Shoda příjmení s administrátorem těchto stránek není náhodná, jelikož se jedná o mého otce. Jako advokát působím především ve Znojmě, kde mám na náměstí Republiky 18 svou stálou kancelář. Malou kancelář mám i v Božicích, zde však přijímám klienty většinou po domluvě.
Kontakt na mě je kromě emailu v záhlaví i na telefonním čísle 724 905 975.

Jako advokát poskytuji veškeré právní služby, sepisuji jak rozmanité smlouvy (především na prodej či darování nemovitostí), vymáhám pohledávky před soudem, zastupuji žalované, obhajuji v trestním řízení, vyhotovuji návrhy na oddlužení, provádím úschovy peněz atd.
Věnuji se nejen právu občanskému, ale i obchodnímu, správnímu, rodinnému či trestnímu. Budete-li mít jakýkoliv právní problém, tak neváhejte se na mě obrátit na výše uvedených kontaktech. Advokacie, tedy poskytování právních služeb, je moje obživa, ale první schůzka a seznámení se s problémem bývá většinou bezplatné, resp. po seznámení se s věcí sdělím, co lze dělat a za jakou cenu právní pomoc poskytnu.

Mgr. Pavel Nevrkla, advokát

Žádné komentáře:

Okomentovat