sobota 9. srpna 2014

Ženský fotbal po letech na božickém hřišti

Opory našeho týmu pozorně
sledují, jak se má hrát fotbal ...
Samozřejmě ten ženský :-)
Poměrně velké množství diváků přilákalo sobotní fotbalové utkání žen na božickém hřišti mezi "domácími" Tasovicemi a hostující Líšní. Na to, že líšeňský tým teprve vzniká a nastoupí zanedlouho k prvním mistrovským zápasům, je pro něj konečný výsledek docela lichotivý.
Ženy: Tasovice - Líšeň 5:1
Shlédl jsem pouze závěrečnou dvacetiminutovku a tak jsem viděl pouze dvě branky a stálou převahu Tasandy. Podle diváků, kteří v hledišti strávili celý zápas, byl průběh i v předcházejících minutách podobný. Přesto je gól hostujících děvčat pro ně velkým povzbuzením.
Musím přiznat, že jsem na zápas šel i s troškou zvědavosti, jelikož mám v Líšni příbuzné a vím, že mladá Markéta (15 let) fotbal hraje. Jak jsem se však po zápase dozvěděl, v líšeňském celku s ní zatím nepočítají, jelikož Markéta válí za juniorku Zbrojovky. A to je přece jenom jiná liga ...

            Ladislav Nevrkla











Žádné komentáře:

Okomentovat