středa 24. září 2014

Přečetli jsme jinde: Přes zákaz řídil a u chaloupky v Petrovicích

Uprostřed senátní kandidát Karel Podzimek
V pondělí 15.9.2014 v 8:30 h projížděl naší obcí 44-letý muž za volantem Škody Felicie. Měl smůlu, jelikož ho zastavila policejní hlídka a ta zjistila, že už od konce července má díky rozhodnutí Městského úřadu ve Znojmě na půl roku zákaz řízení.
Teď čelí, jak uvádí zpravodajství ÚO Policie Znojmo, trestnímu stíhání.
Už 8.9.2014 jsem na tomto blogu psal, jak jsem byl nadšen z opravené doškové chaloupky v Petrovicích. Dal jsem k článku i několik fotografií. Co jsem však netušil, že i mě pohotový fotograf zachytil svým objektivem a tak jsem na sebe nevěřícně koukal v dnešním Znojemsku. No jo, někdy je i novinář lapen při činu! Ale stejně Petrovickým závidím tu jejich chaloupku. Jsem docela zvědav, jestli se nám něco podobného podaří s některou z památek v blízké budoucnosti vytvořit i v Božicích. Bez práce, bez shánění, bez kontaktů a kapičky štěstí to však nepůjde.

                                                                       Ladislav Nevrkla, "Vždy na vaší straně"



Žádné komentáře:

Okomentovat