sobota 20. prosince 2014

Adventní výstava obrazů Jiřího Pavelčíka se vydařila

Krásné božické adventní akce pokračovaly v sobotu velmi zdařilou výstavou obrazů pana Jiřího Pavelčíka. Instalace obrazů v rotundě obecního sklepa je zážitek sám o sobě.
Když k tomu připočteme velmi vkusný a zdařilý doprovodný program, shledáme, že v Božicích pořádáme nádherné akce, a možná si toho ani nevážíme.
My, kteří jsme přišli, víme, o co jde. Co ale ti, kteří neví, jak vypadá rotunda obecního sklepa? Neví, jak chutná Leisserův skvělý punč (na přání jsem do něj dostal ještě ostružiny)? Neví, jak chutná Klíčův přírodní sýr (nenechal jsem si ho zabalit a až později večer jsem zjistil, že jsem udělal chybu. I zabalení bylo totiž stylové). Neví, jak chutná Lukeštíkovo víno, ani účinná speciální Leisserova sůl do koupele?
V době, kdy jsem se v areálu obecního sklepa zdržoval já, tam bylo hodně plno! Zábava v plném proudu. Výborná atmosféra! Možná ještě v této chvíli je v obecním sklepě živo! Oblečte se a běžte se podívat!
                          (lan)














Žádné komentáře:

Okomentovat