středa 27. dubna 2016

Okénko sousedů: Koncert pro Míšu

V Božicích jsme před časem podpořili sbírku pro malou Markétku ze Šanova a víme, že lidské zdraví - a zdraví dětí zvlášť - je prostě nezastupitelné. Všechno ostatní je až pak ....


Potkal jsem dneska odpoledne účastníky - vlastně bývalé spolupracovníky z Ingstavu - pohřbu jednoho z božických občanů. A pak jsem se v podvečer dozvěděl, že jiný božický občan (taky ještě čerstvého seniorského věku) má za sebou nepříjemnou zdravotní zkoušku.
Když mi pak v mailové poště přistála pozvánka na Koncert pro malého znojemského chlapce Míšu, ani jsem neváhal, abych ji nepublikoval i na těchto stránkách. Toho konkrétního člověka nemusíme znát osobně, stačí, když víme, s čím tento malý človíček bojuje. Tak jste zváni v pátek 29.4.2016 v 19 hodin do znojemského divadla na charitativní Koncert pro Míšu.

P.S. Docela mě zaujalo, že mezi účinkujícími bude taky jedna z legend znojemské rockové scény sedmdesátých let Květoš Jagoš.

     (lan)

Žádné komentáře:

Okomentovat