neděle 25. září 2016

Zajímavá hasičská soutěž O pohár starosty obce Hrádek

Souběžně s fotbalovým zápasem Hrádek - Božice dobíhala tradiční hasičská soutěž O pohár starosty obce Hrádek. Mezi pestrou směsicí účastníků nechyběli ani hasiči SDH Božice.


Původně měly startovat božické hasičky, ale většinu z nich skolila viróza, a tak jediná Dáda doplnila mužskou sestavu a Božice se postavily do soutěže mužů.
Jak to všechno v Hrádku dopadlo, nevím. Pokusím se to zjistit. zato mě zaujalo několik momentů, které přidávám. Mezi účastníky jsem potkal o přestávce fotbalu hasiče ze slovenského Kvašova z okresu Púchov. Vazby zde jsou od dob, kdy se jeden bývalý Hrádečák přiženil na Slovensko a domluvil účast na tomto poháru. Dalším nevšedním účastníkem byli hasiči z Nedašova na Zlínsku. I v Božicích žije řada rodin pocházejících z Nedašova a Nedašovy Lhoty. Asi je někdo takový i v Hrádku a postaral se o tuto družbu.
Nějakou výsledkovou listinu jsem nafotil, bohužel až doma jsem zjistil, že tam není uvedeno konečné pořadí. O přestávce fotbalu jsem si šel na uzené cigáro: "To není ale fotbalistické občerstvení," byl jsem upozorněn pozorným fanouškem, který ví, že letos mapuji nabídku občerstvení na fotbalových zápasech OP. Fotbalistické sice nebylo, ale dobré bylo a personál velmi vstřícný a ochotný - viz foto.
A jelikož jsem neměl prostor na to, abych sledoval souběžně obě akce, když už jsme ten fotbal kopali, tak jak jsme ho kopali, zachytil jsem aspoň naše hasiče při úklidu stříkačky. Dokonce jsem na chvíli přiložil ruku k dílu.

Takže věřím, že akci v Hrádku považují za zdařilo a že mi někdo z Hrádku pošle konečné výsledky a třeba i nějakou fotografii. podle mého odhadu byli suverénně nejrychlejší hasiči z Nedašova.

          (lan)















Žádné komentáře:

Okomentovat