čtvrtek 2. února 2017

Božice mají vicemiss REGINY REGIONŮ. Stala se jí Eva Kunová

Eva (vlevo) se stříbrnou korunkou miss
V pondělí večer jsem si jen tak listoval regionálním tiskem, když tu padl můj zrak na prostřední dvoustranu Znojemského týdne a já nevěřil vlastním očím! Sním, či bdím? Ne, ne, vidím dobře: Eva Kunová se v Brně stala Vicemiss REGION REGINA ČR 2017.


Již po dvacáté se stala jedním z doprovodných programů mezinárodního veletrhu průmyslu cestovního ruchu REGIONTOUR a GO na brněnském Výstavišti soutěž o královnu regionů České republiky - REGION REGINA 2017.
Devět regionů naší republiky reprezentovala vždy jedna dívka, která se musela předvést ve čtyřech disciplínách. Region Znojmo reprezentovala Eva Kunová, žákyně třetího ročníku oboru Cestovní ruch na znojemské "Přímce", která od narození žije v Božicích.
Eva si za originální recepturu zvolila znojemskou pečeni a uspěla s ní stejně jako v ostatních disciplínách. Těmi byla připravená pozvánka do svého regionu, předvedení typického krajového prvku a taky předvedení osobního šarmu a elegance. A na konci soutěže z toho všeho bylo 2. místo v České republice v soutěži REGION REGINA 2017.
Když jsem Evu uviděl na připojených fotografiích, nevěřícně jsem kroutil hlavou: Takovou kočku mám skorosousedkou a já to ani nevím? Pamatuji si ji, když před několika lety pravidelně navštěvovala dědu a babičku Cupalovi, kteří bydleli naproti přes ulici ... Teď je z ní mladá dáma, která úspěšně reprezentovala nejen svůj znojemský region, svoji střední školu, ale taky vzorně reprezentovala naši obec Božice. 
Evi, děkujeme a přejeme další úspěchy ve studiu i v životě.

Ke zprávě ještě připojuji krátký popis vlastní prezentace a soutěže pohledem Evy Kunové.

V první disciplíně jsem vytvořila powerpointovou pozvánku do Znojma, kterou jsem pak v soutěži prezentovala. Tedy důvody a zajímavosti, proč navštívit Znojmo. 

Ve druhé disciplíně jsem vystupovala v kroji, který jsem si zapůjčila od folklórního souboru Dyjavánek, který účinkuje ve Znojmě, a jako doprovod jsem si s sebou vzala Znojemskou okurku, ve které vystupovala moje spolužačka. V této disciplíně měla každá dívka prezentovat krajové prvky nebo tradice. Zde jsem zmínila taneční folklórní soubor Dyjavánek, Pivní slavnosti, Slavnosti okurek a tradiční Znojemské historické vinobraní.

Třetí disciplína byla hlavně o šarmu a eleganci. Dívka musela předvést volnou aktivitu, aby okouzlila svým šarmem. Byly tam dívky, které zpívaly, tančily nebo hrály na hudební nástroj. Já jsem citovala úryvek z knížky Saturnin, kavárna a koblihy, ve stylu stand up comedy.

A na závěr byla prezentace krajového pokrmu či nápoje. Pro Znojmo je typická hlavně Znojemská pečeně, tu mi pomohl připravit můj spolužák ze SOU a SOŠ SČMSD ve Znojmě, z oboru Kuchař-číšník. A jako doplněk bylo k prvku vystavené i vzorky piva ze Znojemského pivovaru.

A ke zprávě jsme chtěli přidat ještě video z předávání stříbrné korunky, ale nepodařilo se nám je "nahodit" na youtube. Tak z něho přidám aspoň pár snímků ...
                                      (lan)



Eva (uprostřed) s těmi, kteří jí pomohli ...



























Foto z archivu Evy Kunové

Foto "vystřihnuté" z videa při vyhlášení vicemiss Evy Kunové a předávání cen:








Foto z webu http://www.sosluhac.cz/2017/01/region-regina-2017/. Uprostřed vítězka soutěže Barbora Tymrová ze SOU Luhačovice, která představila Mikroregion Buchlov. Vlevo naše Eva Kunová jako 1. vicemiss ...




Žádné komentáře:

Okomentovat