čtvrtek 30. března 2017

Jarní podvečer s žáky Hany Mackové (dopl. foto)

Druhý jarní podvečer s žáky božické pobočky ZUŠ Znojmo jsme mohli navštívit ve čtvrtek 30.3.2017 od 17 h v hudebním sálku ZUŠ v Božicích. Tentokrát nám ukázky svého hudebního umění předvedli žáci ze třídy paní učitelky Hany Mackové.


Posluchači odcházeli velmi spokojeni a i my, kteří jsme tentokrát vystoupení nestihli, máme radost, že v Božicích pobočku ZUŠ máme a že děti z Božic i okolí mají možnost pochytit něco z hudební teorie, hudební nauky, ale hlavně mají možnost se naučit hrát na hudební nástroj. To je velký vklad do života, který vám nikdo nikdy nevezme.

 Sám vím, o čem mluvím. Do "lidušky"jsem taky chodil, žádným nadšením jsem nejásal a vydržel jsem to čtyři roky s hrou na akordeon. Jenže pak mi bylo sedmnáct, s kamarády z mé rodné vísky jsme dávali dohromady bigbíťáckou kapelu a najednou jsem měl šanci zúročit to, že jsem trošku znal noty a trošku jsem uměl máčknout na klávesy! Žádný Mirek Berka z Olympiku nebo Ion Lord z Deep Purple ze mě nikdy nebyl, ale nějaké doprovody jsem zvládl a v písničce Nálada růžová od české kapely Beatings jsem sesmolil i úvodní sólový vstup! Jjjjj.

Poděkování paní učitelce Mackové zachycuje poslední fotografie.

Za foto děkuji Jirkovi a paní Petře.
        (lan)























Žádné komentáře:

Okomentovat