pátek 12. května 2017

Jak by se vám líbily?

Fikce: Hodiny v kruháku Božice
Sám nevím, jak to dopadne a co nakonec bude uprostřed kruhového objezdu v Božicích. Včera odpoledne jsem při průjezdu Brnem stál v křižovatce na Křenové (u viaduktu blízko nádraží) a nevěřícně jsem zíral na hodiny uprostřed této velmi rušné křižovatky!


Myslím si, že přesně tento typ (by) mohl stát uprostřed kruhového objezdu v Božicích. Výmluvy na jakési nesmyslné směrnice Evropské unie neobstojí. Když mohou stát takovéto hodiny uprostřed rušné křižovatky v hlavním městě Moravy, v Brně, tak to by bylo, aby nemohly stát uprostřed ne zase tak rušné křižovatky v Božicích. Nebránily by ani výhledu, nerušily by a přitom by vhodně doplnily tento krásný prostor.
Jestli tam vysadíme pár zelených "košťat" jako třeba učinili ve Višňovém, tak tomu moc nepomůžeme. O to, aby zeleň vypadala hezky a vkusně dokreslovala toto místo, by se muselo průběžně stále starat. Pokud to necháte tak, jak jsem viděl ve Višňové, žádná velká okrasa to není. Spíš to působí zanedbaně.

P.S. V anketě, kterou už máme měsíc na boku našeho blogu, sice vítězí zeleň (46% pro květinové kruhy), ale já jsem PRO BOŽICKÉ HODINY. Božické hodiny do každé rodiny. :-)

                                   (lan)
Realita: Hodiny v křižovatce Křenová, Brno


1 komentář:

  1. Jakékoliv hodiny by tam uprostřed mohly být. Jsou na tyči, ničemu nepřekáží, svítit nemusí a kolem nich může být udržovaná zeleň. Jenom chtít a bít se za dobrou a potřebnou věc. Vo tom to je!

    OdpovědětVymazat