úterý 2. května 2017

Půl miliónu návštěvníků na Pro Božice

Dne 23.9.2006 jsem napsal první příspěvek na nově založený blog Pro Božice (probozice.wz.cz). Vytvořil ho jako originální stránku můj starší syn Láďa. Bylo to výborné, ale mělo to jednu dost zásadní podmínku: správcem blogu byl on.


Já jsem něco napsal, poslal jsem mu to a on to po nocích dával na web. Nikdo z nás netušil, jak dlouho budeme tento blog provozovat. Počítali jsme tak do roku 2010. Jenže už v roce 2008 jsem vyprodukoval na dvě stovky příspěvků a pořád bylo o Božicích co psát. Témata se vynořovala sama a tak jsme se v roce 2010 rozhodli vytvořit blog nový, abych ho mohl spravovat a editovat sám. Tak se objevil současný blog probozice.blogspot.cz.
Ten, kdo je pro mě hnací silou a motorem, jste vy, čtenáři. A třeba za duben 2017 jsem i díky svým spolupracovníkům a vám, kdo jste mi dali typ, vytvořil 99 příspěvků! To je asi rekord měsíce od počátku tohoto blogu. Druhý malý rekord přišel během dnešního dne. Někdo z vás byl dne 2.5.2017 návštěvou s pořadovým číslem 500 000!
Tak ještě jednou díky vám všem, kteří mě čtete, inspirujete, spolupracujete, radujete se i rozčilujete. Není na světě člověk ten, aby se zavděčil lidem všem. Jenom mi můžete věřit, že to všechno dělám pro vás a PRO BOŽICE (i jejich okolí :-) ). A těch pár šedin na skráních už nějak přežiju ...
     Ladislav Nevrkla

2 komentáře:

  1. Beztak jsem to byl já ;-). Dneska jsem tu potřetí. Zajímá mě co se tu děje. Bojda Petr

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petře, čím víc lidí v Božicích bude takových jako ty - že je zajímá, co se v Božicích děje a ještě přiloží ruku tam, kde je třeba - tím líp. Pro takové čtenáře stojí za to psát dál. Tak dík.

      Vymazat