pondělí 24. července 2017

Kam na výlet, za zábavou a kde si dát pozor

Do této pozvánky budu průběžně přidávat zajímavé tipy na výlet, za zábavou a taky různá upozornění. Dnes začínáme s tipem na výlet do kukuřičného bludiště, pozvánkou na krojované hody do Mackovic a upozorněním na dopravní uzavírku v našem okolí ve směru na Hostěradice.


Pozvánka do kukuřičného bludiště mi padla do oka dnes odpoledne, když jsem projížděl kruhákem u obce Dyje. Podle počasí se tam vypravím s vnoučaty ještě tento týden a podám podrobnější zprávu.

Pozvánku na krojované hody jsem dnes míjel při průjezdu Mackovicemi v zahrádce před obecním úřadem. Mackováci taky byli u nás na hodech ...


No a když jsem tak slavně cestoval, čekal mě na mackovské křižovatce se státní nemilý obrázek: Silnice 397 směr Hostěradice v obou směrech uzavřená. Bude tomu tak ode dneška do konce měsíce. Více si přečtěte na sdělení níže:



Žádné komentáře:

Okomentovat